Näst sista inlägget...

Min sista torsdag var fantastisk.


Smulpajen blev väldigt uppskattad av hela kontoret - och jag fick en present från teamet för att minnas min tid i Frankfurt: en klassisk bembel med tillhörande glas och apfelwein.

"Rocka Kinka en halvsista gång!" skrev Andrea i ett sms. I SURE DID! Med ett stort gäng från kontoret, Josef och hans vänner intog vi dansgolvet. Livebandet var precis lika magiskt bra som förra gången.

Jag och A kom precis hem från världens bästa och finaste lyx-hejdå-lunch.
Bilderna gör inte maten rättvisa men kanske kan ge er en liten uppfattning... (de går att förstora!)

Nu ska jag packa klart...

Kommentarer
Postat av: MAM

Ätfest!

2011-08-13 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0