Hello weekend!


Igår var Albane's avskedsmiddag! Som vanligt var vi ett multi-kulti-sällskap med Sverige, Frankrike, Tyskland och Spanien representerat... efter en otroligt najs Frankfurter-Schnitzel med grünersosse, rikliga mängder apfelwein (ni ser den klassiska Bembeln på bordet!) och calvados (den första starkspriten jag hittar som jag kan tänka mig att dricka ren!) var de flesta redo att åka hem och sova. De ville vara 'utvilade' för ikväll... meeeen inte jag och Albane. Vi anslöt till Moritz och hans kollegor inne i stan - och hamnade än en gång på Vodka Bar.

Nu tänker jag bara på en sak:

Andrea är på väg.
Andrea är på väg!
ANDREA ÄR PÅ VÄG!

Det kommer innebära att min rapportering de kommande två dygnen blir högst bristfällig...
Vi hörs på söndag!

Kommentarer
Postat av: mam

<3

2011-07-29 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0